الجمعة، 8 فبراير 2013

يا من كنت تهواني ************


يا من كنت تهواني

************

اين انتيا من كنت تهواني

وشاركني أحلي ايامي

وجسد لي كل أمالي

لا تكن سبب آلامي

هل كنت حقيقة في حياتي ؟

أم أنك وهم ضمن أوهامي ؟

أين أنت يامن هزمت كبريائي ؟
هل تعلم كم كنت عندي غالي ؟

أغلي من التبر .

وقدرك في السما عالي

فأين أنتيامن هز كياني 

وكل وجداني ؟

هل حقا استطعت نسياني ؟

ام انك ما زلت تهواني ؟
يا حبيبيدا ياما كان لك في قلبي 

حنينوشوق بيكبر ويكبر بقاله سنين

ودلوقتي بيسألوني حبيبك فين

فأين أنت يا ضي النن والعين ؟
ياحبيبيأنا مستنيك  
وأبدا ..

أبدا لن انساك

ولا راح أنسي هواك

مستنيك ترجع لي من تاني

مستنيك يامن كنت تهواني

ياحبيبيدا أنا من بعدك 

قلبي بقي خاوي

وعايش  من غيرك كما الحاوي

وما بعرف ايه اللي بيجرالي

فلا تسأل كيف بقي حالي ؟
ياحبيبيقول أنك حقيقه في حياتي

ولم تكن يوما وهما في خيالي

وأين أنت يامن كنت تهواني ؟
و لا تقل كنا وكان

ولا من منا للعهد خان

ولا تقل حبي عليك هان

بل قل سنكمل العمر في أمان

فأين أنت يانبع الحنان ؟

ياعمري أنت .. يابر الأمان

ليست هناك تعليقات: